Τοστ με Ταχίνι με γεύση κακάο & Φράουλες

Πολλές φορές ο χρόνος που διαθέτουμε για το πρωινό μας είναι περιορισμένος, παρόλα αυτά υπάρχουν πολλές επιλογές για να ετοιμάσουμε ένα γρήγορο, νόστιμο και το σημαντικότερο απ’όλα, ένα υγιεινό πρωινό.

Η επιλογή μου αυτή τη φορά ήταν το Ταχίνι με γεύση κακάο, το οποίο συνδύασα με φρέσκες φράουλες και σπιτική granola (μπορείς να δεις τον τρόπο παρασκευής της  εδώ).

Σε μία φέτα του τοστ , ολικής αλέσεως, πρόσθεσα ταχίνι με γεύση κακάο, φρέσκες φράουλες σε φέτες, granola (δημητριακά πρωινού χωρίς ζάχαρη), λίγο μέλι, αμύγδαλα και το συνόδευσα με μια κούπα πράσινο τσάι με στημένο λεμόνι.

Ένα ιδανικό πρωινό με τα σωστά θρεπτικά συστατικά για να ξεκινήσεις τη μέρα σου γεμάτος ενέργεια!

 

 

Λίγα λόγια για το Ταχίνι, αυτόν τον διατροφικό θησαυρό!

Λόγω των ιδιοτήτων που περιέχει το ταχίνι, έχει χαρακτηριστεί ως υπερ-τροφή (super food). Πρόκειται για ένα φυσικό προϊόν που προέρχεται από 100% αλεσμένο σουσάμι, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να διατηρεί όλα τα ευεργετικά συστατικά του πολύτιμου αυτού σπόρου. Στο ταχίνι επίσης προστίθεται κακάο, πορτοκάλι ή μέλι για να προκύψουν κάποιες ιδιαίτερες γεύσεις. Μπορούμε να το βρούμε στην αγορά και αναποφλοίωτο με τη μορφή ολικής αλέσεως.

Χάρη στη σύστασή του και στα πλαίσια ενός ισορροπημένου διαιτολογίου, μπορεί να συμβάλλει στην πρόσληψη πρωτεΐνης, βιταμινών του συμπλέγματος Β, ασβεστίου, μαγνησίου, ψευδαργύρου, φωσφόρου και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Πρόκειται για μια τροφή που συμβάλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, στην προστασία της καρδιά, στην ενίσχυση της λειτουργίας του νευρικού συστήματος και γενικότερα, συμβάλει στην οχύρωση του οργανισμό.

Περιέχει επίσης υδατάνθρακες (20%) κυρίως με τη μορφή των φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, καθώς και καλής ποιότητας λίπος (50%), κυρίως μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-6), (που συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης). Πάντα όμως θα πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο λόγω της υψηλής θερμιδικής του αξίας.

Σε σύγκριση με άλλα γλυκά, όπως η σοκολάτα και τα παράγωγά της, το ταχίνι υπερτερεί διότι περιέχει ελάχιστα κορεσμένα λιπαρά. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο (για την πρόληψη της οστεοπόρωσης), σίδηρο (για τη σωματική και πνευματική υγεία), κάλιο και ψευδάργυρο (για την αύξηση της άμυνας του οργανισμού), φώσφορο, μαγνήσιο (δρα καταπραϋντικά, ηρεμιστικά και μειώνει τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες), μαγγάνιο και σελήνιο (έχουν έντονη αντιοξειδωτική δράση, καθώς καταπολεμούν τις ρίζες), χαλκό (για τη μείωση των πόνων στις αρθρώσεις), ενώ είναι καλή πηγή φυτοστερολών και λιγνανών (σεσαμίνη, σεσαμολίνη) που δρουν αντιοξειδωτικά, αποτοξινωτικά και φαρμακευτικά (μειώνουν την χοληστερίνη και την υπέρταση) στον οργανισμό.

Η βιταμίνη Ε (που προστατεύει τον οργανισμό από τη γήρανση) και που περιέχεται σε μεγαλύτερο ποσοστό στο ταχίνι από το ελαιόλαδο, δρα προστατευτικά στον οργανισμό από τις φθορές που προκαλούν οι παραγόμενες ελεύθερες ρίζες.

Οι επιλογές που έχουμε για να το απολαύσετε είναι πολλές , σε ψωμάκι  μαζί με λίγο μέλι και φρέσκα φρούτα, στις σαλάτες μας, φτιάχνοντας μια ωραία σάλτσα με βάση το ταχίνι, μπορούμε να το προσθέσουμε στα γλυκά σας ακόμη και σε ντιπ πικάντικα με λεμόνι, σκόρδο, πιπέρι και άλλα μπαχαρικά.
Το βέβαιο είναι ότι θα πρέπει να εντάξουμε στη διατροφή μας, το Ελληνικό Ταχίνι, το οποίο είναι εξαιρετικής ποιότητας και σίγουρα θα το λατρέψετε, είτε στην απλή μορφή του, είτε επιλέγοντας κάποια άλλη γεύση.
And remember … Healthy isn’t a goal it’s a way of living!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *