Strawberry Banana Smoothie

Μια εύκολη, δροσιστική και υγιεινή πρόταση για το πρωινό μας είναι τα Smoothie. Πρόκειται για ένα παχύρρευστο ανάλαφρο ρόφημα που μοιάζει με μίλκσεικ ή πουρέ φρούτων, ανάλογα με το πόσο ρευστό θα είναι.

Βασικό συστατικό τους είναι τα φρούτα, φρέσκα ή κατεψυγμένα, το γάλα, το γιαούρτι, το νερό και πολλά άλλα υλικά που μπορούμε να προσθέσουμε ανάλογα με τη γεύση που θέλουμε να τους δώσουμε, όπως κακάο, βρώμη και λαχανικά.

 

 

Τα Smoothie περιέχουν μεγάλη ποικιλία θρεπτικών συστατικών τα οποία είναι πολύτιμα για τον οργανισμό και αφομοιώνονται εύκολα χωρίς να επιβαρύνουν το πεπτικό σύστημα.

Επίσης προκαλούν εύκολο κορεσμό, σε αυτό βοηθάει και η προσθήκη γάλακτος ή γιαουρτιού στο ρόφημα, με αποτέλεσμα να μας κρατάνε χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Καλό είναι στην παρασκευή τους να αποφεύγετε η ζάχαρη, προτιμήστε μέλι ή σιρόπι αγαύης. Προσθέστε στα Smoothie σας λαχανικά όπως αγγούρι και καρότο. Απολαύστε τα για πρωινό ή σνακ, αλλά ποτέ μαζί με το φαγητό ή αμέσως μετά από αυτό.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα από τα αγαπημένα μου Smoothie Bowl, με απλά υλικά, θρεπτικό, νόστιμο και χορταστικό. Ιδανικό για πρωινό ή για όταν έχεις την επιθυμία για κάτι γλυκό και δροσερό και θέλεις να περιορίσεις τις θερμίδες που θα καταναλώσεις. Ένα μικρό μυστικό για να έχει το Smoothie σας ωραία ανάλαφρη υφή και να είναι πολύ δροσιστικό, είναι να βάζετε κάποια από τα φρούτα που θα χρησιμοποιήσετε, αν όχι όλα, για 20 λεπτάκια περίπου στην κατάψυξη (αφού πρώτα τα έχετε πλύνει καλά).

 

 

Θα φτιάξουμε λοιπόν σήμερα ένα δροσερό Smoothie με φράουλες και μπανάνα, δυο γεύσεις που δένουν όμορφα μεταξύ τους. Αν επιλέξετε αρκετά ώριμα φρούτα δεν θα χρειαστεί να προσθέσετε καθόλου γλυκαντική ουσία, διαφορετικά επιλέξτε ελάχιστο μέλι ή σιρόπι αγαύης.

ΥΛΙΚΑ (για 2 μπολ)

  • 1 γιαούρτι στραγγιστό 2% λιπαρά
  • 1 μπανάνα σε φέτες (την έκοψα και την έβαλα για λίγο στην κατάψυξη)
  • ½ φλιτζάνι του τσαγιού βρώμη
  • 10 φράουλες ή και παραπάνω (φρέσκες ή κατεψυγμένες)
  • ½ φλιτζάνι άγλυκο γάλα αμυγδάλου ή κανονικό με χαμηλά λιπαρά
  • ¼ του φλιτζανιού του τσαγιού αμύγδαλα, ωμά και ανάλατα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι ή σιρόπι αγαύης (προαιρετικά)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ρίχνω όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπάω πολύ καλά έως ότου έχουμε ένα λείο και κρεμώδες μείγμα.

Σερβίρουμε το Smoothie μας σε μπολάκια και γαρνίρουμε αν θέλουμε με φρέσκες φράουλες, φέτες μπανάνας, σπόρους chia και αμύγδαλα.

And remember…Eat diamonds for breakfast and shine all day!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *