Υγιεινά Pancakes με μπανάνα & βρώμη

Όταν θες να ετοιμάσεις ένα εντυπωσιακό πρωινό αλλά συγχρόνως να είναι εύκολο στην παρασκευή του και υγιεινό, μπορείς κάλλιστα να φτιάξεις αυτά τα υγιεινά Pancakes με μπανάνα και βρώμη χωρίς ζάχαρη.

Λίγα υλικά συνθέτουν μια πολύ νόστιμη τηγανίτα που θα σου δώσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα. Ρίξε μια ματιά στα υλικά που χρειάζονται και στην εκτέλεση της συνταγής και θα δεις πόσο εύκολο είναι να τα φτιάξεις.

 

 

ΥΛΙΚΑ για 3-4 pancakes

  • 1 ώριμη μπανάνα
  • 1 αυγό
  • 1 μεγάλη κουταλιά της σούπας αλεύρι ολικής αλέσεως που φουσκώνει μόνο του
  • 2 κουταλιές της σούπας γεμάτες βρώμη, αλεσμένη στο μούλτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπολ πολτοποιούμε την μπανάνα και προσθέτουμε το αυγό. Ανακατεύουμε καλά για να ομογενοποιηθούν τα υλικά μας.

Στη συνέχεια προσθέτουμε το αλεύρι, ανακατεύουμε καλά και τέλος ρίχνουμε και τη βρώμη μας. Ανακατεύουμε πολύ καλά για να ενωθούν όλα τα υλικά μαζί.

Βάζουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά να ζεσταθεί και το αλείφουμε με ελάχιστο λάδι ή βούτυρο.

Ρίχνουμε με την κουτάλα μια μικρή ποσότητα από το μείγμα μας στο τηγάνι έτσι ώστε να σχηματιστεί ένας κύκλος.

Αφήνουμε να ψηθεί από την μια πλευρά 2-3 λεπτά μέχρι να εμφανιστούν φουσκάλες στην επιφάνεια της ζύμης μας και στη συνέχεια το γυρίζουμε από την άλλη. Θα χρειαστεί λιγότερος χρόνο για να ψηθεί η άλλη πλευρά από την τηγανίτα μας. Συνεχίζουμε κατά τον ίδιο τρόπο έως ότου τελειώσει η ζύμη μας.

Σερβίρουμε τα pancakes μας ζεστά με μέλι ή σιρόπι αγαύης και φρέσκα φρούτα.

And remember… A good breakfast fuels you up and gets you ready for the day!

You might also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *